Nouvelle enquête
2B2435
19 janvier 1571 (avant Pâques, 1572 ns)
Cause de maitre Claude Baret, de Neufchastel, procureur d’office es terre justice et chastellenye de Belvoye pour le seigneur d’illec, appellé d’une part.
Jehan Goyot dit Jaquey, de Laviron et Claude Soleil, de Pierrefontaine et chacun d’eulx appellant de la sentence rendue par messire Jehan Labourel docteur es drois lieutenant du bailly d’Amont au siege et ressort de Baulme le septieme jour du present mois de juillet par laquelle il a condmané lesdits appelants et chascun d’eulx à estre penduz estranglez par executeur de la haute justice au signe patibulaire dudict Belvoye.
Pour ledit Jehan Goyot avoir assailly et voulé ung nommé Jehan fils de Pierre Grandjacquet, de Reugney, sur le chemin commung prouche dudit Laviron, luy avoir hosté ung fardeaul qu’il portoit, l’avoir frappé de poing et proferé plusieurs blasphemes, luy avoir osté ung cousteaul dont il l’avoit voulu oultraiger, un bas de chausse de sergy blanch et ceux ?
Item pour par ledit Goyot avoir desrobbé nuictamment en la maison de Pierre Bernard le vieux dudit Laviron pres le jour de feste Annonciation notre Dame etc.
Lien vers les publications précédentes
Venez compléter votre généalogie en Franche-Comté en vous abonnant à :